by Claudiu Gamulescu | Feb 13, 2012 | Internet.com
Criteo, iata unul din numele nu foarte vehiculate in business-ul mare online. Insa au impus ceea ce se numeste “modelul Criteo” care vizeaza peformanta si gestionarea facila a reclamelor online. Au inceput timid in 2005 si pana in 2009 au facut set-up-ul....
by Claudiu Gamulescu | Dec 6, 2011 | Buzz.com
Buzz 3 | 6 decembrie 2011 | incerca i-Flux, Online Business, sau Arena. Vanzari online de 6 miliarde $ Aceasta este suma globala cheltuita de americani in anul 2011 cu ocazia saptamanii cadourilor pentru sarbatori. Aceasta reprezinta o crestere de 15% fata de anul...
by Claudiu Gamulescu | May 31, 2007 | Internet.com
Dupa ce acum cateva luni multe elogii s-au adus noii platforme de publicitate a Yahoo, iata ca razboiul a inceput cu adevarat si in Europa, piata mica si putin interesanta pentru marii advertiseri. Cifrele din publicitatea online din Anglia, Germania si Spania au...