O crestere de 14% pe ultimul an este un motiv foarte bun pentru francezii de la Vente-Privée sa sarbatoreasca cei 10 ani de existenta, mai ales ca aceasta crestere s-a tradus intr-o suma de 1.1 miliarde vanzari in 2011. ( din care 10% au mers pe vanzari mobile ).
14 milioane de membri, 9 tari in care au activitate ( Europa si US) , noi directii de dezvoltare totul arata bine.
Pentru mine personal, cred ca cel mai bun lucru care l-a facut Jacques-Antoine Granjon, este infiintarea scolii de web de la Paris, si negocierea cu Ministerul Muncii din Franta recunoasterea a peste 20 de meserii care tin de web ( de la webmaster pana la specialist in analiza datelor statistice webanalytics). Scoala se numeste EEMI si va avea sucursale la Paris, Lyon, Strasbourg si poate Marsilia.
Notabil este refuzul continuu al venteprivee.com de a se lista pe bursa, justificarea fiind aceeasi : “avem destui bani sa ne dezvoltam si sa crestem”. Filozofia sitului nu este cresterea cu orice mijloace si specularea oportunitatilor masiv, un fel de alt model de business in Internetul actual. Le urez succes !
cititi mai multe pe Journal du Net