Circa 45% din utilizatorii europeni ai servicilor broadband isi folosesc computerele pentru a urmari posturile de televiziune online, se arata intr-un studiu european realizat de compania Motorola, citat de MediaGuardian.co.uk.
Piata franceza de online TV este cea mai dezvoltata din acest punct de vedere, 59% dintre respondenti urmarind posturile TV online.
Pe pozitia a doua se situeaza Spania, cu 48% dintre respondenti, urmata de Marea Britanie cu 43%. Cercetarea, realizata pe 2.500 de consumatori din Europa, arata ca locuintele din Marea Britanie au mai multe televizoare si computere decât cele ale oricarui alt stat european.
Pe de alta parte, 64% dintre locuintele din Marea Britanie detin unul sau mai multe computere, comparativ cu Germania (57%) si Franta (54%).
Doua treimi dintre utilizatorii de internet cu vârste de pâna la 25 de ani urmaresc emisiunile preferate online, in timp ce doar 30% dintre persoanele cu vârste de peste 55 de ani urmaresc posturi TV online.
Karl Elliott, directorul de marketing la nivel european al Motorola, a declarat ca rezultatele arata un apetit crescut al consumaatorilor pentru continuturi destinate downloadului si pentru servicii de televiziune online. Elliot considera ca principalul obstacol in calea dezvoltarii acestor servicii este complexitatea instrumentelor folosite.