Conform sitului Investor.bg piata de publicitate online bulgareasca a atins urmatoarele valori : 2005 – 3.8 milioane USD ( 5.4 milioane leva ) , 2006 – 8.6 milioane USD ( 12.5 milioane leva ) iar in 2007 este asteptata sa atinga 20 milioane de leva ( 13.7 milioane USD ). Aceasta ar insemna o crestere cu 60% a cifrei.
Advertiserii de top sunt industria de telecomunicatii ( atat telefonia mobila cat si cea fixa ) , si sectorul financiar, indeosebi bancile. In Bulgaria piata de online sta la 5% din totalul cheltuielilor de publicitate si estimatul pentru viitorii ani merge in 7-10%.
Aceste cifre nu includ partea de brokeraj ( dealuri facute in proprietarii de situri si advertiseri ) sau Pay Per Click. Penetrarea bradbandului in Bulgaria este foarte mare.
Cresterile din Bulgaria se bazeaza pe o recunoastere a mediului Internet de catre companii. Increderea in online este foarte mare si multi fac afaceri prin intermediul Internetului.
PS. Romania, are estimat pe 2007, 8 milioane USD, iar increderea consumatorilor de publicitate este departe de a fi educata pentru acest mediu.