“Romania, piacere di conoscerti” si “Hola, soy Rumano!” sunt cele doua programe ale Guvernului Romaniei pentru a ameliora imaginea romanilor din Italia si Spania, o campanie care a cuprins un mix TV+Print+Internet si care a fost o investitie de 14 lei (4 Euro) pentru fiecare roman (28 milioane lei/2 mil romani emigrati).
Cele doua situri holasoyrumano.es (3000 vizitatori pe luna) si romaniapiacerediconoscerti.it (cca 6000 de vizitatori pe luna) merita vazute de toti romanii, ca sa aiba o idee despre cum se doreste pozitionarea identitatii lor nationale. Adica mie personal mi-au placut creatiile vizuale si ideile, insa ridic doua intrebari :
– daca campania s-a bazat in principal pe PR si buzz, costurile de productie sa fi fost atat de mari ?
– daca lunar se ating 10.000 de vizitatori in cele doua tari , la o populatie de 45 milioane (Spania) si 58 milioane (Italia), reprezinta o acoperire de 0,01% la nivel de populatie, hai sa zicem un 0,02% din populatia care are acces la Internet, adica …
Afise campanie Italia, unde romanii sunt prezentati ca bucatari, electricieni, gradinari, macelari, si surpriza .. directori ! Va las sa descoperiti romanii din pozele de mai jos.
Mai multe detalii : Underclick.ro
Resurse interesante : Ordonarea tarilor lumii dupa populatie