Sunt vreo 2 saptamani de cand sunt complet nemultumit de Facebook. Din cauza schimbarii algoritmilor a inceput sa ofere cititorilor foarte mult JUNK. Cred ca sub influenta lansarii la bursa, concurenta impotriva unui concurent neinventat si imensitatea bazelor de date, specialistii de la FB au inceput sa cedeze si sa isi inchipuie ca pot testa pe useri. Evident, pot sa imi inchipui si situatia in care matematicianul lor numarul 1 a inceput sa petreaca mai mult decat sa munceasca.
update : un articol foarte bun despre LinkedIn si modul in care face oferta
Linkedin introduce un fel de like
Si cum nemultumirea fata de algoritmii si miscarea cea noua de la FB se derula mai bine, iata apare MAREA stire ca LinkedIN a “imprumutat” conceptul butonului de LIKE, supranumit “Endorsements” , care va incepe sa colecteze data si sa conecteze superior oamenii din aceasta retea. Ooooookeeeey ! Am o retea care inca mai avea o raza de speranta, oare cum sa o facem praf complet ? Copiem de la ceilalti …
Am aderat la LinkedIN si la Facebook in deplina cunostiinta de cauza si pentru avantajele pe care fiecare din acestea mi le oferea. Constat dupa 3-4 ani de folosinta a celor doua ca nici una din ele nu mai reuseste sa satisfaca promisiunile initiale. LinkedIN s-a disipat mult prea mult, permitand conectarea oricui cu oricine, in scop necomercial. Facebook mai mult mananca timp decat beneficiul de entertainment care il ofera.
Intre cele doua cea serioasa era LinkedIN. Insa nu pot sa ma apuc din nou de dat cu “LIKE”. Am mai trecut inca o data prin asta .