Anuntata cu mare tam-tam, marea investitie a Elvila in online urma sa revolutioneze piata online din Romania in materie de vanzari de mobila. De atunci au trecut 2 ani si jumatate. Spre deosebire de alti jucatori care anuntau sume la fel de fabuloase in 2007 si care intre timp au dat faliment, nici Elvila nu se simte mult mai bine. Nu stiu ca business, dar in materie de profesionalism cu siguranta.
Acum doi ani la Sibiu, la Marketing247 aveam o prezentare care se numea ”Cat costa un kilogram de SEO?” in care comentam perceptia clientilor la acest tip de servicii. Dar aici incadram companii mici in care slaba pregatire vine din lipsa de resurse alocate. Pe masura trecerii timpului descopar din ce in ce mai mult ca si companiile mari sunt tot acolo. Resurse putine, salarii mici, oameni slab si foarte slab pregatiti.
Si ca sa ma intorc la producatorul de mobilier, a reusit sa imi dea peste cap sistemul de valori. Cum ar fi sa iti ceara cineva o oferta in necunostinta de cauza si in urma raspunsului politicos sa ti se spuna ca nu e treaba ta, si sa iti vezi de drum ca nu pricepi nimic. De ce sa faci astfel de actiuni ? Ca sa te afli in treaba in timp ce ceri o oferta pentru 34 de ore de SEO ? Mamma mia ! Auch !
Elvila angajeaza pe banda pustani ce se dau specialisti web. Am fot la o intalnire anul trecut si m-am speriat de ce putea sa debiteze fatuca la intalnire. Mentionez ca am fost chemat pentru discutie despre SEO iar ea atunci afla ce inseamna. A ramas ca poate sa faca si ea SEO si adwords, iar la o saptamana avea cod de adsense in site si aparea linkul sponsorizat de la Mobexpert.
Ai uitat sa dai numele fatucii. Nu de alta, dar cred ca au avut mai multi de-a face cu dansa. De Georgiana Petcu vorbim, nu? Este o “experta” in ale web-ului… si nu stiu cum reuseste sa enerveze pe toata lumea. Cred ca e frustrata rau fiind in necunostinta de cauza. Uite asa angajatii strica reputatia unor companii … si daca ar fi numai reputatia …
@1Coleg – Eu nu as fi atat de dur cu angajatii lor, care probabil sunt profesionisti pe cat se poate la banii care ii iau. Este o urmare fireasca a bugetelor care le aloca in aceasta zona. Nu angajatii sunt de vina aici, ci managerii, care probabil nu isi dau silinta sa intelega aceste aspecte. Incerc sa nu fiu personal totusi, desi corspondenta m-ar fi incitat sa fiu.