S-a terminat campania, acum hai sa vedem si analizele noastre. Tema a fost de a promova un clip al unei trupe romanesti, un clip care s-a dorit lansat sub egida “Ne vedem joi”.
Setat serverele la Pitesti, testat linie RDS la supraincarcare, incarcat site si streaming. Adi a ramas foarte incantat si dupa campanie , pentru ca desi am supralicitat, am castigat .
Joi dat drumul la campanie si monitorizat serverele. Vineri la fel.
Conform serverelor am avut un numar de cca 50.000 de streamuri livrate in iunie ( 42246 streamul mic si 9647 streamul mare ) in cele 2 zile si 56.700 de atunci pana acum. ( cifrele sunt pe 2 streamuri de marimi diferite )
Si am dat un ochi si pe langa . Mediacafe i-a dus pe Yahoo Messenger si au glumit ca pica serverele nu a fost cazul.
Clipul livrat pe Youtube pentru inserare in diverse situri , e si el aproape de 7000 de vizualizari.
Nu neg ca unii ca mine s-au uitat de 10 ori sau altii de 3 ori, insa per ansamblu a iesit o campanie reusita, chiar daca Zoso este de alta parere.
Transfer final : 525.11 GB adica mai mult de o jumatate de Terra ! Reach estimat : peste 50.000 vizualizari unice. Final : o campanie reusita.
Cred ca i se da MULT prea multa importantza lui Zoso. In loc sa luam drept “parere a internautilor in general” afirmatiile lui, mai bine consideram ce spun fanii pe diverse site-uri, cum ar fi http://www.fostavamaveche.ro
Dupa parerea mea, campania in sine a fost un succes, dar site-ul a lasat si lasa in continuare de dorit. E foarte nasol cand bagi atatia bani in promovarea unui site cu pagini in constructie, titluri puse aiurea, Raul nascut in 2006, facand Sudii, etc…
E vorba de fapt de mai multi care si-au dat cu parerea neavand toate datele. Insa ce e de notat este marimea campaniei , desfasurarea de forta a jumate de Terrabyte. Cand m-am apucat eu de Internet, atat era tot Internetul 🙂
Nu i se da prea multa importanta lui Zoso. El e baiat gigel 😀