Se fac aproape doi ani de cand am pornit trainingul “Web Wizard“, un training axat pe SEO si Usability, completat de un mic modul de Web Marketing care concluzioneaza eforturile unei companii in primele doua topicuri. Un training in care 14 ore (nu e usor deloc sa vorbesti atat) incearca sa fundamenteze in primul rand ratiunile pentru care o companie apeleaza la SEO, modul in care acesta se planifica si se executa (procesul de project management si creatie a unui website) si beneficiile care sunt aduse companiei.
Am stat si am discutat cu aproape 60 de oameni in cadrul a 5 editii de training (de la cca 40 companii) si am incercat sa pozitionam cat mai bine know-how-ul vizavi de o activitate care se desfasura dupa reguli mai putin riguroase. Consider ca rezultatul a fost bun si ca am reusit sa transmit atat cunostinte, cat mai ales idei.
In februarie tin ultima editie a Web Wizard in forma actuala, urmand ca in viitor sa fac un training pe teme care abordeaza si aceste topicuri, intr-o maniera putin mai restransa. Avand in vedere ca s-au sedimentat foarte bine topicurile cu clientii, voi presta cel mai bun produs de pana acum, varianta 1.9 la Hotel Caro, 5-6 februarie 2009 (joi/vineri).
E foarte important sa citesti disclaimerul cu “de ce sa nu vii” 🙂 In caz ca s-a trecut de aceasta faza, puteti consulta pagina web a trainingului si sa luati legatura cu Picant pentru inscrieri.