Am demarat la inceputul lunii februarie operatiunile logistice pentru Studiul National de E-Commerce si i-am dedicat un site in onoarea faptului ca a ajuns la editia a 5-a, si anume www.snec.ro. Prin aceast instrument am urmarit :
– un loc in care se pot gasi editiile anterioare ale datelor culese de noi
– locul prin care magazinele isi pot actualiza datele
– nomenclator de produse
– nomenclator de activitati
Dupa 2 luni de munca, am terminat de actualizat baza de date din toamna anului 2008. Respectiv cele 897 de magazine care le-am cuprins in studiu si le-am considerat active la acea data. Daca in 2008 fata de 2007 undeva in jur de 100 de magazine isi incetau activitatea, iata ca in decursul “crizei” 245 de magazine (27.3%) nu mai exista si nu mai fac vanzari.
Acum am trecut la faza a doua, culegerea datelor magazinelor care au aparut noi, in 2009 si 2010, estimam undeva in jur de 1000 de magazine noi. Apetitul il consideram crescut din acest punct de vedere in continuare la investitii noi, mult mai solide decat cele de acum cativa ani.
Zilele acestea vom incarca si chestionarele pentru utilzatori si firme, unde deja avem premii de oferit, vizibile pe site, de peste 3000 RON. Pentru relevanta va trebui sa strangem 6000 de raspunsuri de la utilizatori online.
Daca doriti sa ne ajutati fie cu linkuri, fie cu premii (pentru care se primeste expunere media) scrieti-ne la office@underclick.ro
Premiul cel mare pentru cei care ne ajuta e ca vor beneficia de varianta finala totala a studiului.
Cu multumiri in avans pentru ca sprijiniti comertul electronic din Romania !
Participarea aceasta inseamna sa oferi un produs atunci cand iti vine randul sa inteleg.
Mihai
Scaune Birou – http://www.chairsdirect.eu