0,15% – implicare la difuzarea de linkuri
0,27% – implicare la difuzarea de texte
0,31% – implicare la difuzarea de video
0,37% – implicare la difuzarea de fotografii
In ziua de astazi, dupa ce am trait (si inca mai traim) acest Social Media Hype, foarte multi intreaba “… cum sa facem sa interactionam mai bine cu utilizatorii?”. Adevarul este ca inca nu s-a descoperit alta reteta masi simpla decat comportamentul natural, normal, poate pe alocuri ponderat cu cateva mici upgrade-uri. In primul rand daca cel care elaboreaza strategia, sau cel care executa strategia, nu au o componenta sociala puternica in profilul lor comportamental, nu va functiona.
La ce ar trebui sa ne asteptam cand intram in social media ? Care sunt indicatorii care ne masoara succesul ?
Indicatorii care masoara implicarea utilizatorilor in cadrul difuzarilor pe Facebook sunt intre 1 la mie si 4 la mie, o rata destul de apropiata de cea de click pe bannere (3-4 la mie).
Concluzia : cei care folosesc imagini si video in posturile lor din Social Media ( in locul linkurilor si textelor), au o sansa de 3-4 ori mai mare sa implice utilizatorii. Rata cu care acestia se vor implica vor fi 2,3,4 la fiecare mie de utilizatori conectati la reteaua voastra.
Articolul susrsa : Facebook Engagement. Vezi de asemenea si agentiile Web Liquid si Momentus Media.