Dupa ce acum cateva luni multe elogii s-au adus noii platforme de publicitate a Yahoo, iata ca razboiul a inceput cu adevarat si in Europa, piata mica si putin interesanta pentru marii advertiseri. Cifrele din publicitatea online din Anglia, Germania si Spania au schimbat insa peisajul …. PANAMA intra in Europa !
Compania Yahoo Inc. a lansat, miercuri, serviciul de search-advertising Panama in Europa, intrand astfel in competitie directa pe segmentul de publicitate online cu Google, lider pe acest segment la ora actuala, transmite Brand Republic.
Yahoo! Europe a inceput promovarea noii platforme de search-advertising in randul advertiserilor europeni. Panama este o platforma creata pentru a imbunatati activitatile de advertising si pentru a dezvolta competitivitatea pe segmentul de cautari online.
Printre optiunile noului serviciu se numara activarea rapida a reclamelor si testarea acestora, astfel incat creste performanta reclamelor online, si targetarea audientei in functie de aria geografica folosind tehnologia WhereonEarth a Yahoo!.
“Serviciul Panama a fost realizat pentru a ajuta oamenii de marketing sa lucreze mai repede si mai bine. Viitorul cautarilor pe internet il reprezinta furnizarea de instrumente si console de marketing care ajuta specialistii in domeniu”, a declarat Richard Firminger, Regional Sales Director Northern Europe al Yahoo!