Am participat de curand la o serie de intrebari pe tema “Cum sa obtii linkuri externe?“. Cred ca Marius a facut o treaba buna incercand sa faca o astfel de centralizare a diverselor procedee de a te extinde pe Internet. Am fost eligibil cu 3 din 5 propuneri , adica 3% 🙂 Un post care merita citit si mai mult analizat pentru fiecare website / companie din punct de vedere a resurselor care le disponibilizeaza pentru actiunea de SEO. Insa nu va apucati de linkuri web decat in momentul in care stiti despre ce este vorba chiar in patentele de la Google. Despre algoritmul numit linking.
Iata si contributia mea:
29. Publicarea de whitepapers – Un whitepaper poate sa fie un document, ghid, raport care analizeaza o anumite problema si incearca sa o rezolve. Folosit in scopuri comerciale un astfel de document trebuie sa puna accent pe solutii oferite, sa educe, sa genereze la randul lui “leads”.
30. Link in filmele publicate pe YouTube, AolVideo etc – Daca publici filme pe YouTube atunci e o idee buna ca in descrierea filmului sa introduci linkuri catre produsele tale, daca sunt relevante filmului. Pagina de statistici este importanta daca cumva contribui la popularizarea unor filme externe.
31. Magazine pe platforme gratuite – Daca vinzi produse sau vrei sa vinzi cadouri pentru fani te poti folosi de magazine pe platforme gratuite gen CafePress, Ecrater, ShareIt etc, in profilul lor vei putea sa scri cateva date despre servicii produse. Uneori oferind o alternativa la shopurile clasice, ai posibilitatea sa ajungi la clienti in care mod normal nu ai ajunge.