Ce e cel mai interesant e ca s-a organizat acest lucru in Romania pentru prima data. Si ca aceasta este LICITATIA, orice incercare ulterioara aducand mult mai putina publicitate decat cea de fata. Ce ma mira este ca au licitat doar 5-6 oameni acolo. Media Hype -ul putea sa fie mai puternic. Insa il felicit pe Ionut pentru ideile lui bune.
Marketonline.ro, magazin online, a fost desemnat castigator al campaniei de blogvertising, dupa ce a încheiat licitatia de pe Okazii.ro cu o oferta de 30.001 lei. Ionut Oprea, initiatorul campaniei, a declarat ca marti va dezvolta, împreuna cu castigatorul licitatiei, o lista cu organizatii neguvernamentale si initiative civice din care va fi aleasa organizatia care va primi cei 30.001 lei.
Ionut , director de comunicare al MediaPro Interactiv si posesor al blogului , a creat un pachet de blogvertising care, pentru a obtine pretul maxim si pentru a populariza ideea de publicitate prin bloguri, a fost scos la licitatie pe OKazii.ro. Pana vineri, cea mai buna oferta pentru pachetul pus în vanzare – 11.222 RON – venise din partea lui Matei Malos, General Director al MagazinulDeCase.ro.
In total, pana la 25 iulie, pachetul a primit 41 de oferte de pret, cei mai interesati de achizitionarea lui fiind Matei Malos, Radu Apostolescu, directorul executiv al eMag.ro, si Mugur Frunzetti de la www.marketonline.ro. Campania elaborata în baza pachetului la licitatie se va derula în august, timp de 30 de zile, suma obtinuta din licitatie va fi donata unei organizatii neguvernamentale sau unei initiative civice care va fi aleasa dintr-o lista ce contine cele 92 de organizatii si grupuri de initiativa participante la editia a cincea a Galei Societatii Civile, organizata de Millenium Communication, si propunerile bloggerilor. Campania de blogvertising vrea sa demonstreze potentialul de propagare si de mediu publicitar al blogurilor, iar rezultatele de pana acum sunt încurajatoare.
“Ce-mi place cel mai mult la acest proiect este ca reuseste sa ne arate si noua, celor din interiorul fenomenului, si celor care privesc din tribune, ca blogosfera poate fi si un excelent mediu constructiv, nu doar distructiv”, explica Ionut Oprea. Criteriile în stabilirea beneficiarului acestei donatii, avand caracter de recomandare, sunt: folosirea sumei în scopuri constructive în cadrul unei activitati permanente si nu pentru a rezolva o problema curenta, relevanta ONG-ului sau a initiativei civice pentru cel care deruleaza campania si dorinta ONG-ului de a se dezvolta.
O miscare foarte buna pentru MarketOnline, in primul rand pe parte de PR. Pacat ca e vara, altfel efectul era si mai puternic 🙂