Orice persoana interesata, care se considera prejudiciata prin continutul comunicarilor comerciale nesolicitate, poate depune o plângere sau sesizare în forma scrisa, datata si semnata în mod obligatoriu, cu aratarea motivelor pe care se întemeiaza.

Acesta este dreptul fiecaruia dintre noi in momentul in care se simte lezat prin intermediul emailului catalogat drept SPAM. Din testele facute de noi, este absolut INUTIL sa depui orice plangere pentru ca nu ti se va raspunde. Au fost efectuate 10 astfel de actiuni.

Din hatisul romanesc puteti verifica aici regulile, un link de care nu dai usor
Cateva idei:
– trebuie sa trimiteti headerul pentru a face plangerea
– sa aveti intaietate si sa nu mai fie depusa inca o plangere pe aceeasi tema ?!
– mailurile trebuie sa fie bazate pe permisiune
– daca scrii cu litere MARI publicitate devine in regula
– posibilitatea de revocare este obligatorie (unsubscribe)

Citeste si Manifestul Internetului

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks