Acum o luna citeam de un nou experiment destinat publishingului online, numit Living Stories (imi e necunoscut modul in care s-a ales acest nume). Proiectul este facut de NY Times si Washington Post in colaborare cu Google. Este vorba de unificarea informatiilor in pagini unice, de unde cititorul poate naviga usor pe firul stirilor. Un proiect in care se doreste o revolutie in modul de a citi stirile online (se vrea).

Aceasta vine in continuarea eforturilor publisherilor online de a valorifica superior continutul. Notabil este joint-venture-ul facut de News Corp, Time, Hearst, Conde si Meredith care are ca scop cercetarea modalitatilor de a scoate bani din publishing online.

Cu paradoxul polonez in minte, cel care spune ca in cea mai atractiva tara din Europa ca raport costuri vs. munca de calitate, pentru fiecare Euro investit in publishing online se castiga 80 de eurocenti, ma gandesc oare ce fac publisherii din Romania. Se preocupa  sau se prea-ocupa ?

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks