ING Group a lansat o campanie de publicitate la nivel global pentru atragerea awarness-ului asupra brandului, prin crearea unei insule in comunitatea virtuala Second Life, transmite Brand Republic. Campania ING include activitati de publicitate print si TV si o campanie online prin intermediul celor mai importante portaluri de informatii din lume. Insula din cadrul Second Life va promova contractul de sponsorizare incheiat intre ING si echipa de Formula 1 a Renault, anuntat la sfarsitul lui 2006. ING Group se situeaza pe pozitia 85 din 100 in clasamentul global Interbrand.
” Oamenii recunosc ING Direct, dar nu totalitatea serviciilor financiare si de management de bunuri ale grupului”, a declarat un purtator de cuvant al ING Group. Heikki Kovalainen, pilotul echipei Renault, a lansat oficial insula din Second Life, in cadrul unei conferinte de presa. Noul parteneriat situeaza echipa de Formula 1 a Renault in pozitia de unica echipa care beneficiaza de o prezenta interactiva completa in cadrul Second Life. Pe insula ING-Renault F1, utilizatorii pot conduce masini de cursa, pot descarca informatii despre cele doua companii si pot trimite mesaje membrilor echipei de Formula 1.