ING Group a lansat o campanie de publicitate la nivel global pentru atragerea awarness-ului asupra brandului, prin crearea unei insule in comunitatea virtuala Second Life, transmite Brand Republic. Campania ING include activitati de publicitate print si TV si o campanie online prin intermediul celor mai importante portaluri de informatii din lume. Insula din cadrul Second Life va promova contractul de sponsorizare incheiat intre ING si echipa de Formula 1 a Renault, anuntat la sfarsitul lui 2006. ING Group se situeaza pe pozitia 85 din 100 in clasamentul global Interbrand.

” Oamenii recunosc ING Direct, dar nu totalitatea serviciilor financiare si de management de bunuri ale grupului”, a declarat un purtator de cuvant al ING Group. Heikki Kovalainen, pilotul echipei Renault, a lansat oficial insula din Second Life, in cadrul unei conferinte de presa. Noul parteneriat situeaza echipa de Formula 1 a Renault in pozitia de unica echipa care beneficiaza de o prezenta interactiva completa in cadrul Second Life. Pe insula ING-Renault F1, utilizatorii pot conduce masini de cursa, pot descarca informatii despre cele doua companii si pot trimite mesaje membrilor echipei de Formula 1.

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks