Asatzi a inceput evenimentul dedicat marketingului online de la Paris. Locatia la Port Maillot, destul de aproape de Defense, la Palatul Congresului, locul unde se afla si Camera de Comert si Industrie a Parisului. Locatia expozitionala impresionanta, lumea multa si interesata. Docul de inregistrare bine organizat, totul computerizat pana in amanunt (chiar si ecusoanele de la eveniment). Evenimentul consta intr-un targ unde gasesti 200 de expozanti si 125 de conferinte care se desfasoara in paralel, unde trebuie sa remarc salile pline.
Prima zi am dedicat-o targului pentru ca era mult prea mare inghesuiala la conferinte. Am avut experiente placute si am discutat bine cu companii care prezentau servicii inovative si care probabil peste cativa ani o sa le vedem si la noi pe piata. Mi-a placut indeosebi aplecarea franceza catre jocuri care se pare ca prind bine la populatie.
Ca informatie de business majoritatea firmelor din Franta au intrat in perioada de extindere, cele mai dragi piete fiind cele din Anglia si Germania. Foarte receptivi si nu superiori fata de Romania, cei cu care am discutat au fost curiosi despre aceasta piata si mai mult, dornici sa continuam discutiile. Un singur lucru notabil, absolut toate firmele sunt orientate catre partea de servicii online si mai putin ii intereseaza publisherii cat ii intereseaza rezultatele care le aduc. Cel mai bun motiv de ras a fost numarul de domenii active din Romania, singurul reper care il au cand cer gradul de dezvoltare al pietei. Inca o data amintesc ca atat Franta cat si Germania, la o populatie de 3-4 ori mai mare au un grad enorm de dezvoltare (numai anul trecut s-au inregistrat 1.5 milioane domenii .fr) . Well, daca modernizam intre timp TLD-ul poate ne iese si noua figura pe piata.
Astazi am avut 22 de intalniri de afaceri cu Capricorn (New York), Shopping.com, Shopzilla, Pay Pal (France), Take Part Media, AdInLive, Edatis, WebLoyality, ComEarth, Core Metrics, BazaarVoice, SEO Junkies, Data Solution, MercaWay, Search Performance, Paradox Digital, Joker Cado, MediaCadeaux, Wokup, Serious Factory, Marchands du web, Click Call. Maine continuam povestea.
Suna extraordinar. Si ca o relatare de pe alta planeta:)) Mult succes! Sa ne vedem cu bine.
Urmarim cu interes aventurile Alisului in taramul minunat al internetului mondial – sucursala Paris :).
Distractie maxima in continuare!
🙂
Encore une fois je t’envie! 🙂