De multe ori ne gasim in situatia in care mailurile se termina cu un mesaj publicitar. Acesta poate reprezenta publicitate interna sau externa. Desi suntem in 2007 si mailul, impreuna cu semnatura din el, reprezinta unul din principalele canale de marketing web, multi nu folosesc semnatura in promovare.

Mai jos o sa incerc sa fac o colectie de “semnaturi” care mi se par bine facute sau bine folosite.

2007, iunie @ LinkedIN
[ mesaj ]
Fact: More people have joined LinkedIn than live in Sweden

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks