Criteo, iata unul din numele nu foarte vehiculate in business-ul mare online. Insa au impus ceea ce se numeste “modelul Criteo” care vizeaza peformanta si gestionarea facila a reclamelor online. Au inceput timid in 2005 si pana in 2009 au facut set-up-ul. Adevarul e ca in 2009, deja cifra lor de afaceri atinsese 9 milioane de dolari.
Tehnologia lor : adaptarea servirii banerelor pentru gusturile clientilor, generand o rata de click de 5 ori mai mare decat bannerele normale. In Franta , 95% din utilizatori sunt atinsi de publicitatea lor.
Jean-Baptiste Rudelle a condus firma anul trecut la o cifra de afaceri record de 200 milioane dolari , angajeaza acum 250 de oameni si se pregateste pentru anul viitor de o cifra de afaceri de 400 milioane dolari, devenind astfel cea mai mare firma de Online din Franta.
Sa nu uitam ca toate afacerea se bazeaza pe centrul de cercetare algoritmic de la Paris, care este al doilea din Europa dupa centrul Google de la Zurrich.
Sursa : Echoes