( Afaceri Online in Europa si Online Business Forum Cluj 2010)

Doua aspecte referitoare la utilizatorii de Internet
a. Cat cheltuie companiile pentru fiecare user atras si fidelizat ?
b. Care este pretul cu care se vinde un astfel de utilizator in cadrul unei tranzactii de internet ?

Cifrele dinaintea crizei aratau asa
Norvegia 133 Euro / Anglia 120 euro / Danemarca 110 Euro / USA 90 Euro / Suedia 84 Euro si o suita de tari intre 30 si 50 Euro
Lucrurile s-au schimbat intre timp si previziunile pe 2010 arata asa
Anglia 160 Euro / Franta 100 Euro /  in timp ce in celelalte tari cheltuielile s-au cam prabusit catre valori sub 50 Euro.

Acum 5 ani valoarea in Italia a vanzarii unui utiliator fidel era cea mai scazuta din Europa, undeva in jur de 10 Euro, urmand un varf si dupa criza revenind la valorile din 2006/7
Cel mai mult a crescut valoarea utilizatorilor din Franta, Anglia si Germania, unde valorile sunt cotate acum in jur de 150 Euro.

In Romania,  cheltuielile de publicitate per user sunt undeva la 2 Euro si valoarea unui utilizator as cota in cel mai bun caz la nivelul Greciei sau Italiei, adica un 10 Euro per user fidel.

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks