Inainte de a face orice campanie pe Facebook trebuie sa intelegem ce iubesc oamenii sa "placa" si la ce vor "da share".
1. EXPERIENTE – Oamenii iubesc ca ceilalti sa stie despre actiunile si gandurile lor. Scopul este reflectarea personalitatilor diverse si unice.
2. EXPERTIZA – Sa fii apreciat pentru un lucru la care esti foarte bun, iata o adevarata placere.
3. DISTRACTIE – nu scapa nimeni ocazia cu o poza de la o petrecere reusita sau intalnire, sau reintalnire …
4. EMOTII POZITIVE – o vorba buna, o stire buna, o informatie buna … Social Media pare a fi un fel de "loc mai bun" decat lumea in care traim
5. PROMOTII – micutele lucruri gratuite inca isi fac de cap si lumea le apreciaza
Sa ne intelegem, aici e vorba de aria in care o copanie poate activa sau angajatii ei in mod public. In rest, teoria BUZZului isi vede linistita de treaba, in special la lucrurile SOCANTE sau TABU.