Inainte de a face orice campanie pe Facebook trebuie sa intelegem ce iubesc oamenii sa "placa" si la ce vor "da share".
1. EXPERIENTE – Oamenii iubesc ca ceilalti sa stie despre actiunile si gandurile lor. Scopul este reflectarea personalitatilor diverse si unice.

2. EXPERTIZA – Sa fii apreciat pentru un lucru la care esti foarte bun, iata o adevarata placere.

3. DISTRACTIE – nu scapa nimeni ocazia cu o poza de la o petrecere reusita sau intalnire, sau reintalnire …

4. EMOTII POZITIVE – o vorba buna, o stire buna, o informatie buna … Social Media pare a fi un fel de "loc mai bun" decat lumea in care traim

5. PROMOTII – micutele lucruri gratuite inca isi fac de cap si lumea le apreciaza

Sa ne intelegem, aici e vorba de aria in care o copanie poate activa sau angajatii ei in mod public. In rest, teoria BUZZului isi vede linistita de treaba, in special la lucrurile SOCANTE sau TABU.

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks