Un studiu despre ce vor femeile in mediul online (2008)

O intrebare veche. Insa in 2007 intrebarea devine “ce vor femeile cand sunt in mediul online?“. Care sunt obiceiurile lor de cumparare si ce cauta ? Un sondaj demarat de Madalin, a carui rezultate le astept cu mare interes, dupa perioada de colectare.

Curiozitatea mea vine din speculatie privind modul de cumparare in Romania a acestei categorii. Pot doar specula:
– femeile cumpara mai putin decat barbatii, pentru ca au o incredere mai mica
– produsele care sunt dedicate lor, daca vin de la o sursa de incredere este probabil sa fie achizitionate online, la fel ca si offline
– daca cumpara online, valoarea media a comenzii este mai ridicata decat in cazul barbatilor

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks