Sunt mai multe de zis apropo de cartea asta. Speech-ul meu in general s-a axat pe cele trei etape din drumul unei firme si primii trei ani de viata antreprenoriala : entuziasm, incapatanare, incercarea financiara, dupa care poti incepe sa spui ca esti pe drum si sa il urmezi. Sunt curios cum abordeaza Marius aceste etape, mai ales ca este vorba de un drum de la idee, catre succes, care trece si prin oportunitatea si relatia cu ea. Eu cred ca cel mai greu estee sa accepti ca de la idee pana la succesul ideii trebuie sa accepti, sa inveti si sa renunti foarte mult.
In al doilea rand consider ca e un inceput in care oamenii de afaceri emblematici reusesc sa isi faca timp pentru difuzarea de cunostinte. Vorbesc din postura in care nu era la moda sa ai mentori si nu aveai exemple directoare. Am apreciat aceste lucruri mult mai tarziu si recunosc ca in multe aspecte il consider un model bun.
Si in al treilea rand pentru ca imi place coperta, aduce aminte ca o idee este la fel de fragila ca un bec. Daca nu esti atent, daca o scapi, daca supraincalzesti, daca ii dai alt sens … te vei alege cu un bec ars sau spart in loc de lumina in camera.
Well, cum mie imi place drumul si calatorului ii sta bine cu drumul, voi reveni pe acest subiect dupa ce o citesc. Antreprenoriat !