De 7 zile imi promit ca o sa mentionez pe blog ca Amazon si-a schimbat interfata grafica. Desi in termeni de Romania ar fi clasificat ca un magazin “urat” … celebrul magazin american pare ca a identificat termenul de comert electronic cu el. Cheltuiesc in jur de 2 milioane de doari anual numai pe cercetarea in ce priveste interfata magazinului si a interactiunii cu utilizatorul. Si inclin sa cred ca daca asa arata designul, poate ca asa e mai ergonomic pentru un utilizator.
Pe alta parte am avut sansa sa testez cateva softuri dedicate pietei americane si logica de acolo nu prea se potriveste cu logica europeana. Cei care au avut telefoane mobile cu meniuri americane cred ca pot sa inteleaga asta mai bine. Adevarul este undeva la mijloc.
Cel mai haios e ca explicasem cuiva o forma de meniu si am mentionat “uita-te maine pe Amazon si vezi acolo”. A doua zi ma suna omul si imi spune ca nu a gasit nimic. Pe principiul “nu se poate ca e cat jumatate de pagina” am deschis browserul sa ii arat. Si astfel am explicat ceva exact in momentul unei mari schimbari. Pun pariu pe orice ca iar o sa stabileasca anul acesta de sarbatori recorduri care o sa le eclipseze pe cele de anul trecut.