Este vorba de comportamentul tinerilor din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 24 ani. Dintre acestia 8% NU folosesc Internetul, dar restul ii aveti pe toti !

Mi-a atras atentia studiul facut de Mercury nu numai prin datele despre Internet ci si prin datele despre romani:
– 46% fac afirmatii negative, numai 33% fiind pozitivi in gandire
– Cea mai populara sintagma (spuneti prima chestie care va trece prin minte) este “viata grea” (20%)
– Imediat dupa aceasta vine “patriotism” si “munca”
– Ospitalitatea a mai ramas doar in 3% din conationali (odata vestiti pentru asta)
– 8% se gandesc la violenta
document : raport martie 2009, CATIbus

Dar sa ne intoarcem la Internet:
-se cumpara de pe Internet 14% media si 30% tinerii
– tinerii 18-24 folosesc Internetul 92% pentru comunicare si nu pentru altceva
– 50% din romani folosesc Inetrnetul pentru entertainment
– vestitele downloaduri nu mai ocupa decat locul 3 cu 30% utilizare 🙂
– www-ul , cu 31% preferinte arata ca unul din trei romani citeste si websituri sau bloguri in mod curent.

Folosirea Inetrnetului in mediul urban din Romania (2009)

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks