Este vorba de comportamentul tinerilor din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 24 ani. Dintre acestia 8% NU folosesc Internetul, dar restul ii aveti pe toti !
Mi-a atras atentia studiul facut de Mercury nu numai prin datele despre Internet ci si prin datele despre romani:
– 46% fac afirmatii negative, numai 33% fiind pozitivi in gandire
– Cea mai populara sintagma (spuneti prima chestie care va trece prin minte) este “viata grea” (20%)
– Imediat dupa aceasta vine “patriotism” si “munca”
– Ospitalitatea a mai ramas doar in 3% din conationali (odata vestiti pentru asta)
– 8% se gandesc la violenta
document : raport martie 2009, CATIbus
Dar sa ne intoarcem la Internet:
-se cumpara de pe Internet 14% media si 30% tinerii
– tinerii 18-24 folosesc Internetul 92% pentru comunicare si nu pentru altceva
– 50% din romani folosesc Inetrnetul pentru entertainment
– vestitele downloaduri nu mai ocupa decat locul 3 cu 30% utilizare 🙂
– www-ul , cu 31% preferinte arata ca unul din trei romani citeste si websituri sau bloguri in mod curent.