“Consideram ca in prezent publicitatea platita pe bloguri nu este eficienta pentru clientii mari. O campanie atinge suficient de multe site-uri, si implicit si o audienta mare, iar cheltuielile necesare pentru atragerea unei audiente in plus, si asa destul de mica, aferenta unui blog, nu se justifica pentru un client cu buget mare”, spune Claudiu Gamulescu, senior sales la Arbomedia si managing director la agentia de consultanta online Underclick.
“Un advertiser cu un buget considerabil, cum sunt majoritatea clientilor regiei noastre, prefera sa creeze discutii pe bloguri prin crearea unor campanii mari, de impact. Nu are sens sa cumpere si spatiu de bannere sau linkuri sposorizate”, spune el. Arbomedia nu intentioneaza sa isi schimbe in viitorul apropiat planurile referitor la bloguri.
Cu toate acestea, Claudiu Gamulescu crede ca fenomenul blogurilor se va dezvolta in Romania si mare parte din publicitatea aferenta lor se va baza pe influenta si personalitatea proprietarilor.

Complexul lui 1% – Publcitatea pe blogurile romanesti

 Te pot anunta daca apar noi eBooks din seria eQ, rezultate ale studiului de e-commerce in România, cursuri si materiale eLearning

 

Nu îmi plac mesajele de tip SPAM și îți promit că o să păstrez în siguranță adresa ta de email. Nu uita că te poți dezabona în orice moment dorești.

Te-ai abonat cu succes !

Seria "EQ, E-business Quotient,pregatirea inteligenta in afacerile online"

Am lucrat o serie de eBooks si materiale care trateaza aspecte legate de activitatea digitala. Pentru moment este disponibila Eq1 "Continutul Digital" si vor urma Eq2 "Analiza Afacerii Digitale", Eq3 "Marketing Online", Eq4 "Magazinul Online", Eq5 "Servicii pentru online" (in faza de tehnoredactare). 

Iti multumesc ! Urmeaza sa primesti un link de unde sa descarci eBooks